Απαντώντας Υποδειγματικά στις 50 Πιο Συνηθισμένες Ερωτήσεις Συνεντεύξεων

 Η Διαδικασία της Συνέντευξης

Η συνέντευξη είναι το μεταβατικό στάδιο για μία επιθυμητή θέση εργασίας. Μία σύνθετη  διαδικασία, αγχογόνος και για τα δύο μέρη: τόσο του υπεύθυνου προσωπικού όσο και του υποψηφίου. 

Από τη στιγμή που θα χτυπήσει το τηλέφωνο και θα μας καλέσουν σε μία θέση που επιδιώκουμε, ο χρόνος συστέλλεται: Όσο έτοιμοι και αν είμαστε να αναλάβουμε τον πολυπόθητο ρόλο, η συνέντευξη από μόνη της συνιστά ένα ξεχωριστό κεφάλαιο. Για ποιον λόγο; Γιατί καλούμαστε να το αποδείξουμε την αξία μας σε ελάχιστο χρόνο, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και μεταξύ άλλων, άξιων υποψηφίων.  

Πώς να Απαντήσεις Υποδειγματικά στις 50 Πιο συνηθισμένες Ερωτήσεις Συνεντεύξεων

Στο άρθρο αναλύονται οι πιο συχνές ερωτήσεις που καλούμαστε να απαντήσουμε σε μία συνέντευξη και το ουσιαστικό νόημα των ερωτήσεων αυτών

Ειδικοί και σύμβουλοι καριέρας καταθέτουν τη γνώση τους, βοηθώντας να αποκτήσουμε μία ρεαλιστική προοπτική της νοοτροπίας που διατρέχει κάθε συνέντευξη εργασίας.

Η Λίστα Glassdoor και η Συλλογή των Πιο Αναπάντεχων Ερωτήσεων 

Η Λίστα Glassdoor αποτελείται από από ερωτήσεις συνεντεύξεων της Google, Bain & Co, Amazon, περιβόητες για τις ασυνήθιστες ερωτήσεις τους. 

Σε μία συνέντευξη στηGoogleτο 2012 ακούστηκε η ερώτηση «Πόσες αγελάδες έχει ο Καναδάς;» , ενώ ένας υποψήφιος για δουλειά στη Bainέπρεπε πει πόσα είναι τα παράθυρα της Νέας Υόρκης. Η Amazon ρώτησε ένα υποψήφιό της «Ποια επιχειρηματική ιδέα θα προωθούσες αν τη χρηματοδοτούσε ο Jeff Bezos;». 

Το επιμύθιο είναι ότι  οι υποψήφιοι πρέπει να είναι έτοιμοι για μη συμβατικές ερωτήσεις. Να τις βλέπουν μάλιστα ως ευκαιρία να αναλύσουν το σκεπτικό, τις αξίες και τον χαρακτήρα τους και να δείξουν στον δυνάμει εργοδότη τους μηχανισμούς ανταπόκρισης υπό συνθήκες άγχους. 


Πρόκληση και οι Συνηθισμένες Ερωτήσεις 

Στους περισσότερους θα τεθούν τα πιο συνηθισμένα ερωτήματα όπως: «Ποια είναι τα δυνατά σας σημεία;», «Ποια είναι τα αδύναμά σας σημεία;».

Η προετοιμασία είναι απαραίτητη και σε αυτού του τύπου τις ερωτήσεις. 


Διαβάστε επίσης: Βασικά tips για το look σας στην συνέντευξη


Η Λίστα του Glassdoor: Οι Πιθανότερες Ερωτήσεις

Oιστότοπος επιθεώρησης εργασιακής δεοντολογίας Glassdoor σταχυολόγησε τις 50 πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που ακούγονται σε συνεντεύξεις εργασίας. 

Οι  50 πιο συνηθισμένες ερωτήσεις σε συνεντεύξεις: 

  1. Ποια είναι τα δυνατά σας σημεία; 
  2. Ποια είναι τα αδύναμά σας σημεία; 
  3. Γιατί ενδιαφέρεστε να εργαστείτε στην [Επωνυμία εταιρίας]; 
  4. Πώς βλέπετε τον εαυτό σας σε πέντε χρόνια; Σε δέκα χρόνια; 
  5. Γιατί θέλετε να φύγετε από τη σημερινή σας θέση; 
  6. Πώς αιτιολογείτε το κενό ανάμεσα [ημερομηνία]…..[ημερομηνία]…..στην εργασία σας; 
  7. Τι  περισσότερο έχετε να προσφέρετε στην εταιρία σε σχέση με άλλους υποψηφίους; 
  8. Σε ποια τρία στοιχεία σας ήθελε  ο προηγούμενος εργοδότης σας να βελτιωθείτε; 
  9. Είστε πρόθυμοι να μετακομίσετε; 
  10. Είστε πρόθυμοι να ταξιδέψετε; 
  11. Πείτε μας για ποιο σας επίτευγμα είστε περισσότερο υπερήφανος/η. 
  12. Περιγράψτε μία φορά που κάνατε λάθος. 
  13. Ποια είναι η δουλειά των ονείρων σας; 
  14. Πώς μάθατε για τη συγκεκριμένη θέση; 
  15. Τι θα μεριμνήσετε να κατορθώσετε τις πρώτες 30/60/90 ημέρες της δουλειάς; 
  16. Μιλήστε για το βιογραφικό σας. 
  17. Μιλήστε για το ακαδημαϊκό σας υπόβαθρο. 
  18. Περιγράψτε τον εαυτό σας. 
  19. Αφηγηθείτε μία φορά που χειριστήκατε μία δύσκολη κατάσταση. 
  20. Γιατί να σας προσλάβουμε; 
  21. Γιατί ψάχνετε νέα εργασία; 
  22. Θα δουλεύατε στις διακοπές/ τα σαββατοκύριακα; 
  23. Πώς θα διαχειριζόσασταν έναν θυμωμένο ή εξαγριωμένο πελάτη; 
  24. Ποιες είναι οι μισθολογικές σας απαιτήσεις; 
  25. Περιγράψτε μία φορά που η απόδοσή σας υπερέβη τις προσδοκίες. 
  26. Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας; 
  27. Ποια είναι η μεγαλύτερη αποτυχία σας; 
  28. Τι σας δίνει κίνητρο; 
  29. Ποια είναι η διαθεσιμότητά σας; 
  30. Ποιος είναι ο μέντοράς σας; 
  31. Περιγράψτε μία φορά που διαφωνήσατε με τον προϊστάμενό σας. 
  32. Πώς διαχειρίζεστε την πίεση; 
  33. Ποιο  είναι το όνομα του CEO της εταιρίας σας; 
  34. Ποιοι είναι οι στόχοι της καριέρας σας; 
  35. Ποιος είναι ο λόγος που σας κάνει να ξυπνάτε το πρωί; 
  36. Τι λένε οι άμεσες αναφορές σας για εσάς; 
  37. Ποια είναι το δυνατά/αδύναμα σημεία του/της  προϊσταμένου/-ης σας; 
  38. Αν επικοινωνούσα τώρα με τον /την προϊστάμενο/-ή σας, ποια θα μού ανέφερε ως σημεία σας προς βελτίωση; 
  39. Είστε ηγέτης ή ακόλουθος; 
  40. Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε για διασκέδαση; 
  41. Ποια είναι τα κουσούρια των συναδέλφων σας; 
  42. Ποια είναι τα χόμπυ σας; 
  43. Ποια είναι η αγαπημένη σας ιστοσελίδα; 
  44. Τι σας κάνει να νιώθετε άβολα; 
  45. Τι εμπειρίες ηγεσίας έχετε να περιγράψετε; 
  46. Γιατί θα απολύατε κάποιον; 
  47. Τι σας αρέσει περισσότερο και το λιγότερο ως εργαζόμενος/-η σε αυτή τη δουλειά/βιομηχανία/ειδικότητα; 
  48. Θα δουλεύατε περισσότερες από 40 ώρες/εβδομάδα; 
  49. Ποιες ερωτήσεις παρέλειψα; 
  50. Τι θέλετε να με ρωτήσετε; 

Διαβάστε επίσης: 5 μυστικά για πετυχημένη συνέντευξη


Πώς να Απαντήσεις Υποδειγματικά στις 50 Πιο συνηθισμένες Ερωτήσεις Συνεντεύξεων

Προετοιμαστείτε για τις Συνηθισμένες  Ερωτήσεις 

  1.  Μελετήστε. Σύμφωνα με τον συγγραφέα βιβλίου επαγγελματικής επιτυχίας και παρουσιαστή του καναλιού From Grad to Corp στο YouTube, Andy Teach, «Οι υπεύθυνοι προσλήψεων διαπιστώνουν μετά δυσαρέσκειας ότι πολλοί υποψήφιοι δεν γνωρίζουν τα βασικά για την εταιρία που πηγαίνουν». Αναζητήστε την εταιρία στο Google, διαβάστε προτεινόμενα άρθρα, την ιστοσελίδα της. Γνωρίστε την αποστολή, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, πού έχει έδρα και υποκαταστήματα, ποια είναι τα κορυφαία στελέχη της. Διαβάστε πρόσφατα Δελτία Τύπου από το αντίστοιχο πεδίο της ιστοσελίδας. «Ενημερωθείτε για την επικαιρότητα της εταιρίας κατά το χρόνο της συνέντευξης».
  2. Καταγράψτε τις Πιθανές  Ερωτήσεις η Shweta Khare, σύμβουλος καριέρας και ειδικός στην αναζήτηση εργασίας, εξηγεί: Σήμερα η προετοιμασία είναι ευκολότερη από ποτέ. «Μην υποτιμάτε την αξία της προετοιμασίας. Είναι το πρώτο και σημαντικότερο βήμα».
  3. Κατανοήστε τι θέλει και τι χρειάζεται η εταιρία. Μπορεί η ερώτηση «Γιατί να σας προσλάβουμε (και παρεμφερείς ερωτήσεις) να απευθύνεται σε εσάς», η απάντηση ωστόσοαφορά στην εταιρεία. Αυτό μας υπενθυμίζει η Miriam Salpeter, σύμβουλος εύρεσης εργασίας, ιδιοκτήτρια της Keppie Careers και συγγραφέας βιβλίου για επαγγελματική επιτυχία. Οι πιο εύστοχες απαντήσεις περιλαμβάνουν τις ανάγκες του υπεύθυνου προσλήψεων. Η απάντηση υπό το πρίσμα της εταιρείας σας δίνει το προβάδισμα. 
  4. Τονίστε τις επιθυμητές δεξιότητες. Υπάρχουν στις περιγραφές των θέσεων εργασίας, σε βίντεο των εργαζομένων της  εταιρείας στο YouTube, στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook και το Twitter. 
  5. Κάντε αναζήτηση για εσάς στο Google. OTeachεξηγεί: ώστε να ξέρετε τι γνωρίζει η εταιρεία για εσάς. «Δείτε τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την αναζήτησή σας.  Αν υπάρχει κάτι αρνητικό, ετοιμάστε μία αιτιολόγηση, χωρίς να γίνετε αμυντικοί». 
  6. Πάρτε συνέντευξη από τον εαυτό σας. Αναλογιστείτε πριν από τη συνέντευξη:  «Τι  με κάνει κατάλληλο για τη δουλειά; ». Η Salpeter συμβουλεύει τους πελάτες της να γράψουν την ερώτηση «γιατί είστε κατάλληλοι για τη δουλειά» σε ποστ-ιτ ανά  διάσπαρτα σημεία του σπιτιού για να απαντούν διαρκώς. «Τους συνιστώ να απαντούν φωναχτά, σκεπτόμενοι  διαφορετικές εταιρείες. Η πρόβα θα τελειοποιήσει τις απαντήσεις». 
  7. Κατανοήστε τι σας κάνει μοναδικό ή ξεχωριστό. Πώς έχετε ξεπεράσει τις προσδοκίες; Τι μοναδικό έχετε καταφέρει; Έχετε βοηθήσει ποτέ χωρίς αντάλλαγμα; «Αναγνωρίστε την αξία των δεξιοτήτων και των κατορθωμάτων σας. Αναλύστε τα στον πιθανό εργοδότη σας». 
  8. Σχεδιάστε και Εξασκηθείτε. H Anita Attridge, σύμβουλος καριέρας συνιστά: «Προετοιμάστε τις απαντήσεις σας». Υπάρχουν κέντρα συμβουλευτικής για αποφοίτους, όπως και εξειδικευμένοι σύμβουλοι καριέρας.  Βιντεοσκοπήστε την πρόβα  και μελετήστε την. Δεν χρειάζεται να απομνημονεύσετε τις απαντήσεις. Υιοθετήστε ωστόσο μία  στρατηγική. Σήμερα πολλές εταιρίες επιλέγουν συμπεριφορικά σχεδιασμένες ερωτήσεις,  εξηγεί η Attridge.  Αρχικά ρωτούν: «Περιγράψτε μία φορά που…». Απαντήστε συνοπτικά.  Σκοπός είναι να καταλάβουν τον τρόπο διαχείρισης των καταστάσεων. Αν δεν έχετε περιστατικά να περιγράψετε, συνιστά η Khare, σκεφτείτε τουλάχιστον ένα-δύο. Δύσκολα απαντάμε αυθόρμητα όταν ρωτούν για τα λάθη μας. Καταγράψετε  εκ των προτέρων εμπειρίες άξιες αναφοράς.
  9. Αναλογιστείτε προηγούμενες συνεντεύξεις. Κρατήστε αρχείο προηγούμενων συνεντεύξεων, συμβουλεύει ο Teach. «Καταγράψτε τη διάρκεια, τις εντυπώσεις σας  για τον υπεύθυνο προσλήψεων, και κυρίως το είδος των ερωτήσεων. Σημειώστε όσες ερωτήσεις  θα μπορούσατε να είχατε απαντήσει καλύτερα».
  10. Εκφράσετε τους στόχους σας. Η Khare εξηγεί ότι οι ερωτήσεις αφορούν είτε προηγούμενες εμπειρίες ή μελλοντικούς  στόχους. «Ετοιμάστε, περιγράφοντας ειλικρινά και καθαρά  τους στόχους σας. Με      ανακρίβειες δεν θα κερδίσετε τον σεβασμό και την αξιοπιστία που θα σας ξεχωρίσουν».
  11. Θετική Στάση. Δώστε θετική χροιά στις απαντήσεις σας. «Περιγράψτε θετικά ακόμη και τις δυσάρεστες καταστάσεις», συμβουλεύει η Attridge.Πάντα υπάρχει επιλογή. Η θετική στάση μετράει.
  12. Μην μιλήσετε αρνητικά για προηγούμενους εργοδότες-ανεξάρτητα από το πόσο άσχημη ήταν η κατάσταση. «Εκφραζόμενοι αρνητικά αντανακλάτε την κρίση και επιχειρηματική σας οξύνοια όχι τον        εργοδότη σας».
  13. Νιώστε Άνετα. «Εκτός από την  εξάσκηση, το σημαντικότερο για τους  υποψηφίους είναι να νιώσουν άνετα με τη διαδικασία», εξηγεί η Khare. «Καμία συμβουλή δεν θα καρποφορήσει αν δεν είστε ο εαυτός σας». Η άνεση και η ήρεμη στάση  ενισχύουν την αυτοπεποίθηση. «Οι συνεντευξιάζοντες εκτιμούν την ηρεμία και την αυτοπεποίθηση- παρά τη νευρικότητα και και την υπέρμετρη φιλοδοξία», συμπληρώνει. Ηρεμήστε και  εστιάστε σε όσα καταδεικνύουν την καταλληλότητά σας».

Απαντώντας στις 7 Δυσκολότερες Ερωτήσεις 

Πώς να Απαντήσεις Υποδειγματικά στις 50 Πιο συνηθισμένες Ερωτήσεις Συνεντεύξεων

  1. «Μιλήστε μας για εσάς». Ο Teach εξηγεί:  δεν πρόκειται  για ερώτημα, όμως η λάθος απόκριση  βλάπτει τις πιθανότητες επιλογής σας. «Κάποιος υπεύθυνος επιλογής προσωπικού εξήγησε ότι  αυτή η προτροπή είναι παγίδα: Υπάρχει μεγάλος περιορισμός ερωτήσεων στις συνεντεύξεις.  Αν κάποιος παρεκκλίνει,  θα αποβεί εις βάρος του. Το χειρότερο είναι κάποιος να αφηγηθεί την ιστορία της ζωής του- δεν είναι αυτό  το ζητούμενο. Εκφράστε το ενδιαφέρον σας για τη δουλειά, εξηγώντας τους λόγους της καταλληλόλητάς σας. 
  2. «Ποια είναι τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία σας». «Εύκολα  περιγράφει κανείς τα καλά του: σχολαστικός, εργατικός, συνεργάσιμος. Ακόμη πιο εύκολα παραπλανείται  περιγράφοντας ελαττώματα», παρατηρεί ο Teach. «Μην μιλήσετε για ελαττώματά σας- εκτός αν τα έχετε διορθώσει. Οι υπεύθυνοι προσλήψεων περιμένουν τις  χιλιοειπωμένες απαντήσεις: «το μεγαλύτερό μου ελάττωμα είναι ότι δουλεύω υπερβολικά σκληρά, πρέπει να κατεβάσω ρυθμούς». Αναφέρετε ένα ελάττωμα που καταπολεμήσατε: Πώς καταφέρατε να μην αργείτε στη δουλειά. Πλέον είστε από τους πιο συνεπείς. 
  3. «Πού θέλετε να είστε πέντε χρόνια από σήμερα;». Η πραγματική ερώτηση είναι: Συμβαδίζει η δουλειά με το  επαγγελματικό σας όραμα; Πρόκειται για μία αίτηση ανάγκης; Συμπίπτουν τα μακρόπνοα σχέδιά σας  με τις ανάγκες μας; Πόσο ρεαλιστικές είναι οι προσδοκίες σας; Σκοπεύετε να παραιτηθείτε σε ένα-δύο χρόνια; Αυτά αναλύει η Sara Sutton Fell, CEO και ιδρύτρια του Flex Jobs. Δείξτε ότι έχει γίνει αυτό-αξιολόγηση και σχεδιασμός καριέρας. Εκφράστε την ελπίδα σας να εξελιχθείτε αναλαμβάνοντας ευθύνες. Αποφύγετε ανάρμοστες  απαντήσεις: «Δεν ξέρω» ή «Θέλω να είμαι στη θέση σας».  Ο Teach εξηγεί ότι κανείς δεν γνωρίζει  που θα βρίσκεται σε μία πενταετία. Αυτό που προσδοκούν οι  υπεύθυνοι πρόσληψης είναι η αφοσίωση στη συγκεκριμένη δουλειά, την εταιρεία, την ειδικότητα αυτή γενικά. «Πείτε ακόμη ότι είναι δύσκολο να γνωρίζετε.  Θέλετε ωστόσο  να εξελιχθείτε στην εταιρία βάσει της απόδοσής σας. Ελπίζετε να αναλάβετε διοικητικά καθήκοντα, σκοπεύετε  να συνδράμετε». Αν δώσετε την εντύπωση ότι το βλέπετε ως μεταβατική κατάσταση, οι υπεύθυνοι θα χάσουν το ενδιαφέρον τους.
  4.  «Μιλήστε μας για μία φορά που αντιμετωπίσατε δυσκολία με κάποιον προϊστάμενο/συνάδελφο και πώς το διαχειριστήκατε». «Οι άνθρωποι είναι το δυσκολότερο κεφάλαιο της εργασίας», συμπεραίνει ο Teach. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με κάποιον προϊστάμενο ή συνάδελφο κάποια στιγμή. Ο τρόπος διαχείρισης αποκαλύπτει πολλά για τις διαπροσωπικές τους δεξιότητες. Εξηγώντας ότι επιλύσατε το ζήτημα, αυξάνονται οι πιθανότητες πρόσληψης, εξηγεί ο Teach.
  5. «Οι μισθολογικές σας προσδοκίες». Η πραγματική ερώτηση: «Έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες;». «Θα  συνεννοηθούμε; Υπάρχει ευελιξία ή αδιαλλαξία;» εξηγεί η  SuttonFell. Για να μην υποτιμήσετε την αμοιβή σας, μην απαντήσετε  από την πρώτη συνέντευξη, συμβουλεύει ο Teach. Αν σας λάβουν υπόψη τους, τότε θα μπορέσετε να τους δώσετε  μία κλίμακα, εξηγήστε.  Αφήστε να  την προτείνουν πρώτοι αν γίνεται. Ενημερωθείτε για τις αντιστοιχίες από σχετικές ιστοσελίδες,  επισκεφθείτε sites όπως το Salary.com ή το Glassdoor.com. «Δεν χρειάζεται να δεχτείτε την πρώτη προσφορά. Μπορεί να υπάρχει περιθώριο διαπραγμάτευσης». Όταν έρθει η ώρα να απαντήσετε με ποσά, συνυπολογίστε  την εμπειρία και το επίπεδο εκπαίδευσής σας, συνιστά η SuttonFell. «Υπολογίστε παράγοντες όπως την τοποθεσία, καθώς ο μισθός κυμαίνεται ανά περιοχή». Προσδιορίστε τις αμοιβές με κλίμακες, εξηγήστε ότι είστε ευέλικτοι και ανοικτοί σε προνόμια». «Απαντήστε συνοπτικά και με ακρίβεια. Νιώστε άνετα      με τη σιωπή που θα ακολουθήσει».
  6.  «Γιατί θέλετε να φύγετε από την τωρινή σας δουλειά;». Οι υπεύθυνοι προσωπικού θέλουν να ξέρουν τον λόγο απομάκρυνσής σας από την τωρινή σας θέση. Είναι τα  χρήματα; Επειδή θέλετε μία   δουλειά σύμφωνα με τα προσόντα σας; Αν ο λόγος είναι η αντιπάθεια προς τον προϊστάμενό σας, μην μιλήσετε αρνητικά. Πείτε ότι έχετε διαφορετικές αντιλήψεις, διαφορετική φιλοσοφία, προτείνει ο Teach. Αν πλήττετε στη δουλειά αυτή, πείτε ότι αναζητάτε περισσότερες προκλήσεις. «Αναφέρετε καλά της δουλειά σας και εξηγήστε γιατί είστε ιδανικοί  για τη νέα θέση». 

Αν έχετε ήδη φύγει από την προηγούμενη δουλειά σας (ή απολυθήκατε), η Sutton Fell προτείνει: 

  • Αν απολυθήκατε: Μην κατηγορήσετε. Εξηγήστε ότι μετά λύπης σας έπρεπε να φύγετε, ότι κατανοείτε την αναγκαιότητα, ότι βλέπετε περιθώριο βελτίωσης. 
  • Αν έγιναν περικοπές: Ξανά, μην κακολογήσετε τον προϊστάμενο ή την εταιρεία. Εξηγήστε ότι ήταν αναγκαίο, ότι κατανοείτε τις συνθήκες και ότι ανυπομονείτε για το μέλλον με εφόδια τις  πολύτιμες γνώσεις. 
  • Αν παραιτηθήκατε: Μην αναλύσετε πόση δυσαρέσκεια υπεστήκατε. Αντ’ αυτού, μιλήστε για την πολύτιμη εμπειρία, που όμως ήταν καιρός να αφήσετε για νέες ευκαιρίες, νέες γνώσεις, σε μία εταιρία με προοπτικές εξέλιξης. 

  7. «Γιατί να σας προσλάβουμε;»: Ακόμη και αν δεν τεθεί ρητά, κάθε απάντηση πρέπει να συμβάλλει στην κατανόηση του γιατί είστε ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α. «Εστιάστε στο υπόβαθρο που σας κάνει              ιδανικό/η υποψήφιο/α. Αναλύστε τους τρόπους με τους οποίους θα συνδράμετε στο τμήμα ή την εταιρία», προτείνει ο Teach. «Εξηγήστε πώς θα συμβάλλετε στην αποστολή της εταιρείας, αναλαμβάνοντας          το μέγιστο των ευθυνών και εργαζόμενοι με ενθουσιασμό».

Η Salpeter συμβουλεύει να εκτυπώσετε την περιγραφή της δουλειάς εστιάζοντας  σε τρία, τέσσερα βασικά στοιχεία.  Όροι όπως «διατμηματική συνεργασία», «ομαδική συνεργασία» να συμπεριληφθούν απαντώντας αυτή την ερώτηση. 

Πηγή

*Μεταφράστηκε από το Forbes 

*Δημοσιεύτηκε στο Flowmagazine 

Αρχική δημοσίευση: 10/06/2021 

All Rights Reserved 

Comments

Popular posts from this blog

The Union Jack

History and Meaning of Curtsy

Idiom "Too many Cooks Spoil the Broth"